مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-30اقتصادي

2 پروژه شاخص راهداری بوشهر افتتاح شد


همزمان با هفته دولت، راه روستایی «هلیله » و پل عابر پیاده محور بوشهر- برازجان با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

- بوشهر- همزمان با هفته دولت، راه روستایی هلیله و پل عابر پیاده محور بوشهر- برازجان با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پل عابر پیاده مقابل دانشگاه فنی امام خامنه ای بوشهر پروژه ای بود که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، فرماندار بوشهر و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مورد بهره برداری قرار گرفت این پروژه با اعتبار سه میلیارد و 800 میلیون تومان در راستای ارتقای ایمنی تردد دانشجویان و کاربران جاده ای تکمیل شده است.

همچنین با حضور فرماندار بوشهر و معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر پروژه راه روستایی هلیله با اعتبار سه میلیارد و 300 میلیون تومان افتتاح شد.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز استان همزمان با هفته دولت 12 پروژه جهت بهره برداری داشت که برخی دیگر از آنها شامل اجرای دوربرگردان عالیشهر، روشنایی کمربندی چغادک، روشنایی رمپ ورودی تقاطع ساحلی، ترمیم و لکه گیری آسفالت محورهای شهرستان به طول 15 هزار متر مربع، بازسازی و نصب گاردیل به طول 2 کیلومتر، تسطیح و شانه سازی محورها به طول 250 کیلومتر، خط کشی 100 کیلومتر از محورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پروژه شاخص راهداری بوشهر افتتاح شد

2 پروژه شاخص راهداری بوشهر افتتاح شد