مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 16:512023-08-27اجتماعي

وقتی قصه نخبه کنکوری مازندران به گوش وزیر علوم رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، گزارشی با عنوان مادری که برای موفقیت در کنکور دست و پای پسرش شد که سوم شهریور ماه جاری در صفحه خبرگزاری فارس استان منتشر شد، روایتی عجیب اما واقعی بود که بازخوردهای فراوانی داشت، مخاطبان این گزارش فقط مردم نبودند و این قصه مورد توجه مسؤولان کشوری قرار گرفت.

کسب رتبه 25 سیداسماعیل نصرالهی دانش آموز معلول ساروی که مرهون عشق و فداکاری مادر و حمایت های پدرش بود علاوه بر اینکه الگویی برای سایر دانش آموزان شد، نقطه عطفی در تاریخ کنکور مازندران به حساب می آید آن هم امسال که مازندران رتبه یک تا 10 نداشت.

پس از دو روز از انتشار این گزارش، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در ساختمان وزارت علوم با سیداسماعیل و والدین او دیدار کرد، دیداری دوستانه که با بیان دلگویه های این نخبه مازندرانی همراه بود.

سیداسماعیل با اشاره به علاقه مندی خود به رشته فلسفه و نیاز خود را برای امکان ادامه تحصیل مجازی و کلاس آنلاین باتوجه به شرایط خاصی دارد را مطرح کرد و زلفی گل در پاسخ به این درخواست او قول مساعد داد و لوح سپاسی را به او تقدیم کرد.

از نظر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سیداسماعیل در آینده از چهره های درخشان سپهر فلسفه و اندیشه کشور خواهد بود، در حالی که براساس توافق اخیر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بنیاد نخبگان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی قصه نخبه کنکوری مازندران به گوش وزیر علوم رسید

وقتی قصه نخبه کنکوری مازندران به گوش وزیر علوم رسید