مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 21:552023-09-11سياسي

غفلت از آموزش و پرورش بزرگترین آسیب است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: غفلت از آموزش و پرورش بزرگترین خسران و نگرانی را در جامعه به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی عصر دوشنبه در همایش جهاد تبیین که با همکاری کانون اندیشه ورزان بسیج در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: عزت، اقتدار و عظمت آینده کشور مرهون توجه و بها دادن به نظام تعلیم و تربیت است چرا که ریل پیشرفت و توسعه در اهتمام به این حوزه هموارتر می شود.

وی عملکرد آموزش و پرورش را در فعالیت های مختلف علمی، آموزشی و تربیتی ارزشمند توصیف کرد و گفت: معلمان مفاخر جامعه هستند و نهایت سعی و تلاش خود را در تربیت نسل آینده انجام می دهند که در این باب باید اولیا و تک تک افراد جامعه نیز احساس مسئولیت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به سه اضلاع تربیتی در جامعه شامل مدرسه، خانه و اجتماع اشاره کرد و افزود: در هر سه ضلع اگر احساس مسئولیتی را در قبال نسل آینده شاهد نباشیم، با گرفتاری و خسران تأسف بار روبه رو خواهیم شد.

آیت الله عاملی تلاش نظام غرب را بر تجاری سازی علم و ارتقای مهارت افراد در دستیابی به علوم و فنون جدید همراه با انگیزه های تربیتی و پرورشی یادآور شد و تصریح کرد: در نظام تعلیم و تربیت در کنار آموزش، مقوله تربیت و انتقال مفاهیم اخلاقی و معنوی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از آموزش و پرورش بزرگترین آسیب است

غفلت از آموزش و پرورش بزرگترین آسیب است