مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:302023-08-29اقتصادي

افرایش 20 درصدی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد البرز


مدیرکل زندان های البرز از افزایش 20 درصدی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکار مالی در سال جاری در این استان خبرداد.

- ایسنا/البرز مدیرکل زندان های البرز از افزایش 20 درصدی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکار مالی در سال جاری در این استان خبرداد.

به ایسنا، علی چهارمحالی روز سه شنبه هفتم شهریور اظهارکرد: با تلاش و پیگیری های ستاد دیه و خیرین این استان، از ابتدای سال تاکنون 205 زندانی بدهکار مالی و جرایم غیر عمد از زندان های استان البرز آزاد شده اند.

وی اضافه کرد: از مجموع مددجویان آزاد شده 192 نفر مرد و شش نفر زن بودند که بالغ بر 3هزار میلیارد و 355 میلیون ریال بدهی داشتند و از طریق کمک های بلاعوض ستاد دیه، پذیرش اعسار، کمک خیرین، آورده زندانیان، ارایه تسهیلات کم بهره و تخفیف شکات از زندان آزاد شده اند.

مدیر کل زندان های استان البرز افزود: پرونده محکومان مالی به نحوی است تا بدهی پرداخت نشود امکان آزادی میسر نمی شود، در صورتی که خیرین و نهادهای مرتبط در این خصوص مشارکت نکنند، یک محکوم سالیان زیادی را در زندان سپری می کند.

چهارمحالی بیان کرد: دعوت از شکایت و اخذ تخفیف از آنان و اصلاح ذات البین یکی از وظایف ستاد دیه و مددکاران زندان هاست و بیش از 10 درصد کل بدهی را شامل می شود که طی این مدت شکات حدود 390 میلیارد ریال از حق خود گذشت کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرایش 20 درصدی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد البرز

افرایش 20 درصدی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد البرز