راه اندازی سامانه فروش غیرحضوری در میادین میوه و تره بار مناطق پایتختمدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از «راه اندازی سامانه فروش میوه و تره بار غیرحضوری درسطح مناطق»، «احداث و توسعه میادین و بازارچه های میوه و تره بار محلی» و «توسعه روش های پرداخت الکترونیک» به عنوان تکلیف اختصاصی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار . - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امیر شهرابی در نشست تعاملی ادارات کل برنامه و بودجه و دفتر پایش و ارزیابی عملکرد با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار اظهار کرد: رویکرد ما در نشست های تعاملی حرکت در فضای شفاف و کمک به بهبود فرایند اجرایی و ارتقای عملکرد مجموعه هاست. بسیاری از مسائل سازمان ها و شرکت ها با تفاهم مشترک با بودجه مرتفع خواهد شد. وی میادین میوه و تره بار را سازمانی مهم، استراتژیک و دارای کارکرد ملی در حوزه شهرداری تهران دانست و خاطرنشان کرد: بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران به عنوان مکان هایی ویژه جهت عرضه مایحتاج روزانه شهروندان، در زندگی شهری از اهمیت فراوانی برخوردارند. میادین از جمله سازمانهای در تعامل با مردم است و شهروندان از طریق آن با شهرداری ارتباط برقرار می کنند. بنابراین عملکرد این سازمان رابطه مستقیمی با رضایت شهروندان از شهرداری تهران دارد. به طوری که گاهی عدم تعامل یا رفتار ناصحیح یک فروشنده، می تواند به نارضایتی مردم و حتی شکایت از مجموعه شهرداری ن برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |