مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-28بين الملل

نانوفناوری چین و توسعه تسلیحات پیشرفته زیستی، سایبری و جنگ الکترونیکی


نتایج یک مطالعه هشدار می دهد که ارتش چین در حال ساخت سلاح های بیولوژیکی پیچیده و ابزارهای الکترونیکی در مقیاس کوچک است که با فناوری نانو ساخته شده اند و می توانند در جنگ های پنهانی استفاده شوند.

- نتایج یک مطالعه هشدار می دهد که ارتش چین در حال ساخت سلاح های بیولوژیکی پیچیده و ابزارهای الکترونیکی در مقیاس کوچک است که با فناوری نانو ساخته شده اند و می توانند در جنگ های پنهانی استفاده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت واشنگتن تایمز، سه تحلیلگر اطلاعاتی در گزارشی تاکید کردند که زرادخانه های نامریی چین، طیفی از تسلیحات پیشرفته را در بر می گیرند که به طور مشخص بر ارائه طیف وسیعی از گزینه های جنگ نامتقارن به حزب کمونیست چین، از جمله تحویل سلاح های بیولوژیکی، بیوشیمیایی و نوروبیولوژیکی به گروه های هدف متمرکز شده اند.

براساس این گزارش با عنوان در سایه های علم: کشف زرادخانه های نامریی چین از نانوسلاح ها ، ارتش آزادی بخش خلق چین با استفاده از مواد میکروسکوپی بسیار پیشرفته که اثرات سلاح های بیولوژیکی را تقویت می کند، در حال توسعه سلاح های نانو است.

این گزارش به تازگی به صورت عمومی منتشر شده است.

این گزارش هشدار می دهد که پیشرفت های چین در حوزه بیوتکنولوژی، نگرانی های جدیدی را در مورد کاربردهای دوگانه نظامی-غیرنظامی برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوفناوری چین و توسعه تسلیحات پیشرفته زیستی، سایبری و جنگ الکترونیکی

نانوفناوری چین و توسعه تسلیحات پیشرفته زیستی، سایبری و جنگ الکترونیکی