مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-02اقتصادي

ظرفیت تولید و استحصال آب شرب در فردیس افزایش می یابد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: تا اسفند امسال با وارد مدار شدن 20 حلقه چاه آب شرب درفردیس، 380 لیتر بر ثانیه به ظرفیت تولید و استحصال آب این شهرستان افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا نامداری روز شنبه 11 شهریور در جلسه تامین آب شهرستان فردیس با اعلام این مطلب گفت: شهرستان فردیس یکی از پر تراکم ترین شهرستان های کشور با جمعیتی حدود 800 هزار نفر است و زیرساخت های خدماتی از جمله تاسیسات آبرسانی (چاه ها، مخازن، شبکه توزیع و .

) هیچ تناسبی با این بارگذاری جمعیتی ندارد، بنابراین طی ماه های اخیر تلاش شده بیشترین توجه و امکانات صرف برآورده کردن نیازهای آبی ساکنان فردیس شود.

وی در توضیح برنامه های در نظر گرفته شده برای رویارویی با جمعیت رو به رشد و پیک مصرف آب در سال آینده که از اسفند ماه به بعد آغاز می شود، بیان کرد: به منظور بهره گیری از منابع آب سطحی سدهای کرج و طالقان دو پروژه اساسی و بزرگ در حال اجراست که طرح انتقال آب از کرج به فردیس به طول 5000 متر با قطر 500 میلیمتر در حال اجراست.

وی ادامه داد: بخشی از آن به صورت آزمایشی وارد مدار شده و دیگری طرح انتقال آب از کرج به فردیس به طول 5000 متر با قطر 900 میلیمتر است که مخزن 5000 متر مکعبی آنهم درشهرک جهان نما ساخته شده و بخشی از آن با بهره برداری از یک حلقه چاه جدید با آبدهی 30 لیتر برثانیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید و استحصال آب شرب در فردیس افزایش می یابد

ظرفیت تولید و استحصال آب شرب در فردیس افزایش می یابد