مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-17اقتصادي

توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل پتروشیمی


هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

- هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست آغاز به کار کرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل پتروشیمی هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رویداد با حضور 560 شرکت داخلی و 210 شرکت خارجی در مساحت 3200 مترمربع برگزار شده است.

تفاهم نامه ها و قراردادهای مختلفی طی روزهای برگزاری این رویداد میان فعالان صنعت پتروشیمی ایران امضا می شود که البته با توجه به حضور بازدیدکنندگان و شرکت های خارجی، به طور قطع مذاکرات و امضای اسنادی نیز برای همکاری های خارجی در این نمایشگاه انجام خواهد شد.

افزون بر این، برگزاری 20 نشست تخصصی و کارگاه آموزشی و تخصصی از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

براساس این گزارش، بیش از 300 مهمان خارجی از جمله مقام ها، تجار و سرمایه گذاران برای حضور در این رویداد بین المللی اعلام آمادگی کرده اند که از امروز (یکشنبه، 26 شهریورماه) به مدت چهار روز تا 29 شهریورماه با رویکرد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل پتروشیمی

توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل پتروشیمی