مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-26اقتصادي

اتصال مخازن نفت بیرجند به انبار استراتژیک رفسنجان در مرحله پیمان سپاری است


مدیرشرکت پخش فرآوده های نفتی خراسان جنوبی گفت: طرح اتصال انبار نفت بیرجند به مخازن نفت استراتژیک رفسنجان در مرحله پیمان سپاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد رضا عابدانی، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان جنوبی امروز در نشست خبری  به مناسبت بزرگداشت هفته دولت اظهارداشت: یکی از اقدامات بسیار خوبی که دستاورد دولت سیزدهم به حساب می آید  طرح اتصال مخازن نفتی بیرجند به انبار استراتژیکی نفت رفسنجان است که با اعتبار200 هزار میلیارد تومان اجرایی می شود.

وی با بیا این که طرح اتصال انبار نفت بیرجند به رفسنجان در مرحله پیمان سپاری است افزود: با اجرایی شدن این طرح از مشکلات، مخاطرات و هزینه ها نفت کش های جاده پیما در استان کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش 85 درصدی نفت کش های جاده پیما در خراسان جنوبی ادامه داد: طی دو سالی که از عمر دولت سیزدهم می گذرد 465 میلیون تن کیلومتر توسط نفت کش های جاده پیما در استان انجام شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان جنوبی با اشاره به این که ذخیره سازی فرآورده بنزین 20 درصد در استان افزایش یافته است گفت: توزیع فرآورده نفتی استان سال 1400، 972 میلیون لیتر و سال گذشته نیز یک میلیون و 70 هزار لیتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال مخازن نفت بیرجند به انبار استراتژیک رفسنجان در مرحله پیمان سپاری است

اتصال مخازن نفت بیرجند به انبار استراتژیک رفسنجان در مرحله پیمان سپاری است