مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-13بين الملل

تلویزیون رژیم صهیونیستی: نیروی هوایی برای جنگی غافلگیرانه آماده نیست


تحلیلگر مسایل نظامی تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که بازدهی نیروی هوایی رو به وخامت است و نیروهای آن برای یک جنگ غافلگیرانه آماده نیستند.

- تحلیلگر مسایل نظامی تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که بازدهی نیروی هوایی رو به وخامت است و نیروهای آن برای یک جنگ غافلگیرانه آماده نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، آلون بن دیوید، تحلیلگر مسایل نظامی شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهار کرد: بازدهی نیروی هوایی ارتش (رژیم صهیونیستی) به صورت روزانه کاهش می یابد و فرماندهان آن یعنی خلبانان باتجربه از شش هفته قبل تاکنون هیچ پروازی انجام نداده اند و این یعنی آنها آمادگی خود را از دست داده اند و این با گذشت زمان بیشتر خواهد شد.

بن دیوید تاکید کرد، فرماندهان نیروی هوایی تقریبا اواخر اکتبر متوجه شدند که باید به سرعت سرشماری کرده و افرادی را به جای خلبانانی که از شرایط آمادگی خارج شدند، تعیین کنند سپس دوباره ارزیابی کنند که این جایگزین ها در چه سطحی از آمادگی هستند.

تحلیلگر مسایل نظامی تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: هشدارها در مورد جنگ فصلی است و همواره پیش از روزهای عید داده می شوند؛ اما نگرانی از وخامت اوضاع و آغاز جنگی ناگهانی رو به افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون رژیم صهیونیستی: نیروی هوایی برای جنگی غافلگیرانه آماده نیست

تلویزیون رژیم صهیونیستی: نیروی هوایی برای جنگی غافلگیرانه آماده نیست