مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-21حوادث

دستگیری عاملان ایجاد نزاع دسته جمعی در کرج


فرمانده انتظامی البرز از دستگیری 2 نفر از عاملان ایجاد درگیری خیابانی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی در منطقه رجایی شهر کرج در این استان توسط سازمان اطلاعات فراجا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از پایگاه خبری پلیس، سردار حمید هداوند روز پنجشنبه گفت: در پی شرارت، قدرت نمایی و ایجاد نزاع خیابانی توسط 2 نفر از اوباش محله رجایی شهر کرج و متواری شدن آن ها، رسیدگی به موضوع به ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز محول شد.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه متهمان در شهر کرج شناسایی و هر 2 اوباش با هماهنگی مقام قضایی در کرج دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اعتراف صریح متهمان به ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی البرزگفت: سارقی که در شهر کرج در 10 فقره سرقت لوازم خودرو اقدام به دزدیدن اموالی به ارزش 2 میلیارد ریال کرده بود، توسط پلیس این استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودروهای گران قیمت در مناطق مختلف شهر کرج ، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران کلانتری 25 محمد شهر قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان ایجاد نزاع دسته جمعی در کرج

دستگیری عاملان ایجاد نزاع دسته جمعی در کرج