مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-14اجتماعي

اعزام 108 زائر از زنجان به مشهد مقدس


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: 108 زائر امام رضا(ع) با 8 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی استان زنجان دیروز راهی مشهد مقدس شدند.

- علی مدقالچی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در گفت وگو با فارس اظهار داشت: روز سه شنبه 108 زائر با 8 دستگاه ناوگان عمومی مسافری به مشهد اعزام شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای آغاز اجرای طرح ستاد (20 شهریور) تا کنون، 198 زائر استان با 12 دستگاه ناوگان اتوبوس به مشهد اعزام شده اند، افزود: پیش بینی می شود اوج سفر به خراسان رضوی 23 شهریور باشد.

وی اظهار کرد: به منظور سهولت در امر جابه جایی زائران 35 شرکت حمل و نقل مسافر استان آماده ارائه خدمات به زائران است که این اتفاق بیشتر به صورت کاروان و دربستی صورت می گیرد.

مدقالچی با اشاره به افزایش نداشتن نرخ بلیت اتوبوس از زنجان به مشهد، یادآور شد: هم اکنون نرخ بلیت اتوبوس برای مشهد مقدس 419 هزار تومان برای هر نفر در اتوبوس 25 نفره است.

به گفته معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، زائران می توانند برای تهیه بلیت به صورت اینترنتی و یا با مراجعه به شرکت های حمل و نقل مسافری مستقر در پایانه های استان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 108 زائر از زنجان به مشهد مقدس

اعزام 108 زائر از زنجان به مشهد مقدس