مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-05بين الملل

موکب «نداء الاقصی»؛ ندای آزادی از 833 کیلومتری بیت المقدس


موکب نداء الاقصی در 833 کیلومتری بیت المقدس با همکاری جمعی از علما و فعالان فلسطینی با همراهی فعالان بین الملل ایرانی و عراقی به خوبی توانسته اربعین را به فلسطین گره بزند.

- گروه بین الملل : در سال های گذشته مسیر نزدیکی و عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با تل آویو با سرعت بیشتر و به صورت علنی طی شده است.

نقطه عطف این مسیر به رسمیت شناختن اسراییل از سوی امارات، بحرین و مراکش بود.

حتی بسیاری از کشورهای منطقه ای که در مسئله انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، مواضع ضد صهیونیستی شدیدی هم داشتند، وجود اسراییل را به رسمیت شناخته اند و تنها مشکل آنان با بخش مرزهای 1967 و تشکیل نشدن دولت فلسطینی است.

حال در روزی که سران کشورهای عربی در حال به رسمیت شناختن اسراییل و عادی سازی روابطشان با این غده سرطانی هستند، لازم است فلسطین با پر رنگ تر شدن ماهیت مردمی اش ثابت نماید که مسیر برخی کشورهای عربی در قبال رژیم صهیونیستی و به رسمیت شناختن بخشی از خاک فلسطین به عنوان کشور جعلی اسراییل، موضع و خواست ملت اسلامی و مردم منطقه غرب آسیا نیست.

اتفاقات گوناگون از برخورد جامعه عربی اسلامی با گردشگران صهیونیستی در جام جهانی قطر تا بازتاب ها و تظاهرات ها پس از افشا شدن دیدار وزیر خارجه لیبی با همتای اسراییلی اش، همگی نشان از این واقعیت دارد که جامعه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب «نداء الاقصی»؛ ندای آزادی از 833 کیلومتری بیت المقدس

موکب «نداء الاقصی»؛ ندای آزادی از 833 کیلومتری بیت المقدس