مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-21سياسي

سلاح ایمان و معنویت کفه تراوزی نیروهای مسلح را به نفع ایران سنگین کرده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: نیروهای مسلح ایران دارای سلاح های معمولی و گرم همانند نیروهای ارتش سایر کشورها هستند.

هرچند برخی اوقات سلاح های بعضی از کشورها از ایران پیشرفته تر می شوند و گاهی اوقات سلاح های ما پیشرفته تر می شوند و این .

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: نیروهای مسلح ایران دارای سلاح های معمولی و گرم همانند نیروهای ارتش سایر کشورها هستند.

هرچند برخی اوقات سلاح های بعضی از کشورها از ایران پیشرفته تر می شوند و گاهی اوقات سلاح های ما پیشرفته تر می شوند و این رقابت همچنان ادامه دارد اما نیروهای جمهوری اسلامی ایران به سلاح ایمان و معنویت نیز مجهز هستند و این سبب می شود که کفه ترازو به نفع ایران سنگین تر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز 30 شهریورماه در حاشیه برگزاری نماز وحدت و دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح در استان کرمان اظهار کرد: کشور در بحث نظامی و امنیتی به دستاورد بزرگی دست یافته و آن جایگاه بازدارندگی است.

او ادامه داد: در تاریخ ایران، جمهوری اسلامی موفق شد با همت نیروهای مسلح به جایگاهی برسد که برای کشور با سربلندی و افتخار بازدارندگی را رقم بزنند و دشمن به خودش اجازه نمی دهد که حتی یک نگاه معناداری خلاف امنیت ایران، به کشور داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاح ایمان و معنویت کفه تراوزی نیروهای مسلح را به نفع ایران سنگین کرده است

سلاح ایمان و معنویت کفه تراوزی نیروهای مسلح را به نفع ایران سنگین کرده است