مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-10سياسي

نادی: دولت در مسیر تعادل بخشی به حوزه های داخلی و خارجی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «خشایار نادی» با تبیین اقدامات دولت در حوزه روابط بین الملل که اخیراً مورد تمجید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، - یک کارشناس اقتصاد سیاسی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه های مختلف، این اقدامات را در مسیر تعادل بخشی در اقتصاد، سیاست خارجی و داخلی ارزیابی کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خشایار نادی با تبیین اقدامات دولت در حوزه روابط بین الملل که اخیراً مورد تمجید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، اظهار داشت: کشور های عرب منطقه به دلایلی در پی بهبود روابط با ایران هستند و تلاش های دولت در این زمینه به ثمر نشسته که بهبود محسوس روابط همسایگان از جمله نمود های آن است.

وی با اشاره به عضویت دائم ایران در پیمان شانگهای، آن را پیمانی مهم ارزیابی کرد و گفت: عضویت در این پیمان به نفع اقتصاد کشور و منطقه است؛ اعضای این پیمان، هم از نظر جمعیتی و هم از منظر منابع انرژی، دارای ظرفیت های قابل توجه هستند که با پیگیری و مدیریت دولت سیزدهم در اختیار ایران قرار می گیرد و پیوستن ایران به بازار بزرگ شکل گرفته در پیمان شانگ های می تواند بخشی از تحریم ها را هم بی اثر کند.

این کارشناس اقتصاد سیاسی درباره عضویت ایران در بریکس هم گفت: پنج کشور قدرتمند در حوزه های اقتصادی و نظامی در این گروه حضور دارند که ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادی: دولت در مسیر تعادل بخشی به حوزه های داخلی و خارجی است

نادی: دولت در مسیر تعادل بخشی به حوزه های داخلی و خارجی است