مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:252023-08-30اقتصادي

یک مخترع: هیچکدام از سه اختراع ام به محصول نینجامید


دارنده مدال نقره مسابقات اختراعات جهانی 2023 ژنو سوییس گفت: به دلیل نبود سرمایه گذار و حمایت مالی نتوانسته زمینه تولید انبوه و حتی نمونه آزمایشگاهی هیچکدام از سه اختراع خود را فراهم کند.

- ایسنا/سمنان دارنده مدال نقره مسابقات اختراعات جهانی 2023 ژنو سوییس گفت: به دلیل نبود سرمایه گذار و حمایت مالی نتوانسته زمینه تولید انبوه و حتی نمونه آزمایشگاهی هیچکدام از سه اختراع خود را فراهم کند.

رامتین نادریان 8 شهریورماه که به دعوت دانشگاه علوم پزشکی در سومین نشست تخصصی معاونت تحقیقات و فناوری علوم پزشکی سمنان حضور یافته بود، اظهار کرد: برای ساخت نمونه های اولیه این اختراعات به حمایت مالی نیاز دارد.

وی با اشاره به مشکلات این حوزه تصریح کرد: علم در مراکز علمی و دانشگاهی تولید می شود اما به دلیل عدم سرمایه گذاری ها جامعه نمی تواند از مزایای آن بهره مند شود.

این کارشناس ارشد سیاست گذاری سلامت با بیان اینکه اختراع نتیجه برخورد با یک مشکل رایج و پیدا کردن راه حلی برای این مشکل بود، افزود: این اختراع نوعی دستگاه فشار خون با عنوان دستگاه هوشمند اندازه گیری فشار خون از کاف هوشمند و اندازه گیری محیط بازو با نویسه خوان نوری (OCR) است که قابلیت تغییر طول و عرض کاف اندازه گیری فشار خون را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مخترع: هیچکدام از سه اختراع ام به محصول نینجامید

یک مخترع: هیچکدام از سه اختراع ام به محصول نینجامید