مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:512023-08-28سياسي

وقتی تک فرزندی الگوی نسل جوان می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جوانی جمعیت و فرزندآوری که محرکه اصلی پیشرفت هر ملتی در عرصه های مختلف است همواره به یکی از دغدغه های مهم مسولین مبدل شده و آنها سعی میکنند با ارائه برنامه های حمایتی و تشویقی از مشکلات ناشی از بحران جمعیتی بکاهند.

مدیر کل امور بانوان استانداری فارس گفت: استان فارس از سال 1395 با روند صعودی کهنسالی مواجه شده که زنگ هشدار را برای مسولین به صدا درآورد، که در جریان این امر به همت استانداری فارس هشت جلسه ستاد خانواده با حضور استاندار در سال1401 و سه جلسه ستاد جمعیتی در سال 1402 برگزار گردید و ضمن بیان وضعیت استان راهکارهایی در این خصوص ارائه شد .

زهرا یقطین بیان کرد: جلسات متعددی نیز در شهرستان های استان برگزار شد که از جمله آن تعداد 235 جلسه در سال 1401 و 75 جلسه در نیمه سال جاری می باشد که به میزبانی شهرستان های استان و در راستای بهبود وضع جمعیتی برگزار شد.

او همچنین اظهار داشت: سند تحول جمعیت که به همت مجموعه استانداری و مسولین امر در استان تنظیم گردید موثر واقع شد و توانست رتبه دوم کشوری را پس از تهران در راستای تدوین سند کسب کند.

او گفت: اجرای سند تحول جمعیتی در استان نیاز به زیرسازی هایی داشت که تسهیلات و وام فرزندآوری، اعطای زمین، حمایت های معیشتی از مادران باردار نیازمند، حمایت از درمان زوج نابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی تک فرزندی الگوی نسل جوان می شود

وقتی تک فرزندی الگوی نسل جوان می شود