مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-04سياسي

ایفای نقش جهاد دانشگاهی در مدل سازی حکمرانی مبتنی بر اندیشه امام و رهبری


معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی گفت: حضور جهاد برای مدل سازی حکمرانی مبتنی بر اندیشه امام و مقام معظم رهبری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاثیرگذار است.

- سید رضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: در 16 مرداد سال 1359 جهاد دانشگاهی به تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان مولود مبارک انقلاب تأسیس شد و به تناسب اقتضای زمان که کشور طبق مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی در تعطیلی دانشگاه ها به سر می برد، به عنوان متولی راهبری دانشگاه های کشور مأموریت گرفت و حضورش را در دانشگاه ها با ورود به حوزه پژوهش و فناوری تداوم بخشید.

وی افزود: در طول این 43 سال، فراز و نشیب های متعدد در حوزه های مختلف داشتیم اما این فراز و نشیب ها پشت سر گذاشته شد به طوریکه مقام معظم رهبری می فرمایند که جهاد دانشگاهی گلخانه ای بود که حالا به گلستانی تبدیل شده است.

آقاسیدی جهاد دانشگاهی را محصول دانش بنیان جمهوری اسلامی دانسته و اظهار داشت: مجموعه هایی مانند پژوهشگاه رویان، پژوهشگاه ابن سینا، مرکز افکار سنجی و نوآوری هایی که در کشور همیشه در حوزه علم و فناوری و فرهنگ راهگشا بودند نتیجه تلاش های پژوهشگران جهاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایفای نقش جهاد دانشگاهی در مدل سازی حکمرانی مبتنی بر اندیشه امام و رهبری

ایفای نقش جهاد دانشگاهی در مدل سازی حکمرانی مبتنی بر اندیشه امام و رهبری