مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-16ورزشي

حضور 23 زنجانی در بازی های آسیایی و پاراآسیایی


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از نهایی شدن اعزام 23 ورزشکار، مربی و داور زنجانی به بازی های آسیایی و پاراآسیایی خبر داد و گفت: سه مربی و یک داور از زنجان نیز به این بازی ها اعزام خواهند شد.

- جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از نهایی شدن اعزام 23 ورزشکار، مربی و داور زنجانی به بازی های آسیایی و پاراآسیایی خبر داد و اظهار کرد:  از این تعداد 19 نفر ورزشکار، سه مربی و یک داور از زنجان به این بازی ها اعزام خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تعداد ورزشکاران حاضر در بازی های پارا آسیایی را هفت نفر اعلام و تصریح کرد: 12 ورزشکار هم در بازی های آسیایی شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه 12 ورزشکار از مجموع ورزشکاران زنجانی حاضر در بازی های آسیایی و پارا آسیایی از بانوان هستند، ادامه داد: قایقرانی، ووشو، وزنه برداری، دوچرخه سواری، بسکتبال با ویلچر، بوچیا، بوکس، کوهنوردی، سنگنوردی، اسکیت و جانبازان و معلولان رشته های ورزشی هستند که ورزشکاران زنجانی در این بازی ها مسابقه خواهند داد.

بازرگان، جاور، نوروزی، سلطانی ورزشکاران قایقران حاضر در بازی های آسیایی و پارا آسیایی معرفی کرد و گفت: سلطانی از بین این ورزشکاران در بازی های پارا آسیایی پارو خواهد زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 23 زنجانی در بازی های آسیایی و پاراآسیایی

حضور 23 زنجانی در بازی های آسیایی و پاراآسیایی