مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-17سياسي

بهره گیری از تفاوت های قومی و مذهبی حربه دشمنان برای ضربه زدن به کشور است


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی( عج) استان زنجان گفت: بهره گیری از تفاوت های قومی و مذهبی حربه دشمنان برای ضربه زدن به کشورمان است.

- ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی( عج) استان زنجان گفت: بهره گیری از تفاوت های قومی و مذهبی حربه دشمنان برای ضربه زدن به کشورمان است.

سردار ابوالفضل طهماسبی شامگاه دیروز (25 شهریورماه) در مراسم گرامی داشت آغاز هفته دفاع مقدس در خرمدره با اشاره به آیات قرآن درباره مبارزه با ظلم و ظالم، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن می فرمایند: هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با دشمنان آماده سازید تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید.

لذا طبق این آیه باید همه تجهیزات و وسایل را برای مبارزه با نظام سلطه و دشمنان خدا آماده کنیم.

وی با بیان اینکه طبق فرموده امام (ره) ما یک لحظه از دفاع مقدس پشیمان نیستیم، چون به تکلیف به خود عمل کرده ایم، افزود: امروز ما در ادامه راه شهدا، رسول الله، اسلام، قرآن، اهل بیت (ع) و در غیبت امام زمان (ع) همچنان پای کار اسلام و قرآن هستیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری دشمن وحدت و امنیت ملی را نشانه گرفته است، تصریح کرد: ایشان در دیدار با مردم استان سیستان و بلوچستان فرمودند: دشمن در پی اختلاف افکنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از تفاوت های قومی و مذهبی حربه دشمنان برای ضربه زدن به کشور است

بهره گیری از تفاوت های قومی و مذهبی حربه دشمنان برای ضربه زدن به کشور است