مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-15سياسي

نائب رییس خبرگان رهبری: دست های پشت پرده به دنبال واردات کالای تقلبی است


دست های پیدا و پنهانی وجود دارد که به مجموعه استاندارد فشار وارد می کنند تا کالاهای نامرغوب وارداتی در بازار توزیع شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نائب رییس مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در دیدار با مدیرکل استاندارد استان بوشهر اظهار داشت: اگر یک مجموعه به الزامات کار و وظایف اش واقف باشد می تواند گام های بلندی برای خدمت به مردم بردارد.

وی افزود: سازمان ملی استاندارد می تواند باعث اعتلای کشور هم در نگاه داخلی و هم بین المللی شود و در معرفی کشور و توسعه اقتصادی نقش داشته باشد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: کالاهایی که تولید می شود و در اختیار مردم قرار می گیرد و صادر می شود باید از کیفیت لازم برخوردار باشد.

برخی در کشور قبل از این اینکه به کیفیت بپردازند به کمیت می پردازند و همین مسئله می تواند باعث آسیب فراوانی شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: کالای بی کیفیت می تواند باعث ایجاد شکل گیری بی اعتمادی میان مردم شود و از طرفی تاکیدات رهبر معظم انقلاب نیز درباره کالای داخلی به درستی اجرا نشود.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه سازمان ملی استاندارد در نظام جمهوری اسلامی یک برند است، تصریح کرد: کالایی که از استاندارد لازم برخوردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نائب رییس خبرگان رهبری: دست های پشت پرده به دنبال واردات کالای تقلبی است

نائب رییس خبرگان رهبری: دست های پشت پرده به دنبال واردات کالای تقلبی است