مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-11فرهنگي

حضور یک گروه تئاتر ایرانی در اولین جشنواره بین المللی تئاتر پاکستان در کراچی


مراسم افتتاحیه اولین و بزرگ ترین جشنواره بین المللی تئاتر پاکستان در مرکز شورای هنر در شهر کراچی در شامگاه جمعه 17 شهریور 1402 با حضور کامران تسوری استاندار ایالت سند، - در بخش دیگری از مراسم، بلیغ الرحمن استاندار ایالت پنجاب (لاهور) که برای شرکت در افتتاحیه جشنواره تئاتر حضور پیدا کردخه بود در جمع حضار سخنرانی کرد.

وی طی سخنان خود از شورای هنر پاکستان کراچی برای برگزاری رویداد های فرهنگی و هنری تقدیر و جشنواره بین المللی تئاتر را رویدادی منحصر به فرد در تاریخ هنر نمایش در پاکستان خواند.

استاندار پنجاب افزود: در این جشنواره اجرای نمایشنامه ها به زبان های منطقه ای و بین المللی در درک متقابل فرهنگ ها و هنر ملت ها کمک خواهد کرد.

انور مقصود نویسنده و طنزپرداز برجسته پاکستان در سخنان خود در مراسم افتتاحیه گفت: اگرچه اجرای نمایش تئاتر در حال حاضر در همه جای پاکستان اتفاق می افتد، اما این جشنواره کاملاً متفاوت و منحصر به فرد است.

وی افزود: در این زمان گرچه کشور پاکستان با بحران های اقتصادی شدیدی مواجه شده و شرایط داخلی واقعاً سخت است، اما این بدان معنا نیست که مردم باید دست از لذت بردن از هنر و زندگی بکشند.

از سمت راست: استاندار سند (کراچی)، استاندار پنجاب (لاهور) و رییس شورای هنر پاکستان سیداحمدشاه رییس شورای هنر پاکستان نیز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور یک گروه تئاتر ایرانی در اولین جشنواره بین المللی تئاتر پاکستان در کراچی

حضور یک گروه تئاتر ایرانی در اولین جشنواره بین المللی تئاتر پاکستان در کراچی