مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-25اقتصادي

واگذاری پروژه 600 واحدی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در همدان


فرماندار همدان از آغاز واگذاری پروژه 600 واحدی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهر قهاوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسلم مخفی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران از افتتاح سه پروژه با 68 میلیارد و چهارصد میلیون تومان در شهرستان همدان خبر داد و گفت: عملیات اجرا و واگذاری پروژه 600 واحدی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهر قهاوند آغاز شد.

وی با اشاره به افتتاح مدرسه متوسطه اول پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: این پروژه که از جمله طرح های حیات طیبه میرسیدعلی همدانی در استان همدان به شمار می آید، سال 98 کلنگ زنی شده و امروز با 2 هزار و 565 متر مربع، در سه طبقه و با 14 کلاس و بیش از 12 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که قرار است در این مدرسه 390 دانش آموز تحصیل کنند.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه بزرگترین واحد پرورش ماهی مداربسته کشور نیز افتتاح شد، تشریح کرد: این طرح با ظرفیت تولید سالانه 200 تن ماهی پرواری قزل آلا و تولید یک میلیون قطعه بچه ماهی قزل آلا (حد واسط) با اشتغالزایی جهت 10 نفر به صورت مستقیم و 10 نفر به صورت غیر مستقیم در روستای امزاجرد به بهره برداری رسید.

مخفی با اشاره به بهره برداری همزمان 566 واحد مقاوم سازی شده مسکن روستایی در این شهرستان نیز گفت: تعداد 566 واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده با زیربنای 50 هزار و 940 متر مربع که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری پروژه 600 واحدی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در همدان

واگذاری پروژه 600 واحدی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در همدان