مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 22:352023-08-29پزشكي

اولویت بیمه سلامت حمایت حداکثری از دهک های پایین جامعه است


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: اولویت بیمه سلامت حمایت حداکثری از افراد تحت پوشش و دهک های پایین جامعه است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: اولویت بیمه سلامت حمایت حداکثری از افراد تحت پوشش و دهک های پایین جامعه است.

محمدمهدی ناصحی، امروز هفتم شهریورماه در جمع معاونین دانشگاه علوم پزشکی لرستان که در سالن اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شد، اظهار کرد: دولت در راستای بیمه رایگان و همگانی نیز سعی در توسعه پوشش برای همه افراد جامعه به ویژه دهک های پایین دارد.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم دهک های پایین حق بیمه پرداخت نکرده و مابقی نیز درصد بسیار کمی از هزینه ها را پرداخت می کنند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور خاطرنشان کرد: این خدمات در بخش های دولتی با گستردگی بیشتری ارایه می شود و حتی در بخش بستری تا حدود 95 درصد از هزینه ها تقبل می شود.

ناصحی اضافه کرد: اولویت بیمه سلامت حمایت حداکثری از افراد تحت پوشش و دهک های پایین جامعه است که امید می رود با اجرای این طرح ها در حوزه سلامت و ارایه خدمات مطلوب به جامعه گام های موفقی برداشته شود.

وی با اشاره به پرد اخت ها، بیان کرد: پرداخت ها در حوزه بیمه ای به روز بوده و در حوزه داروخانه ها نیز پرداخت منظم در اولویت قرار دارد و تا پایان تیرماه تخصیص یافته و دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت بیمه سلامت حمایت حداکثری از دهک های پایین جامعه است

اولویت بیمه سلامت حمایت حداکثری از دهک های پایین جامعه است