مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 17:402023-08-25سياسي

امام جمعه کازرون: اربعین به نوعی بیعت دوباره همه مردم با امام حسین (ع) است


ایام اربعین سرور و سالار شهیدان بیعت مجدد همه مردم با امام حسین (ع) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون امروز سوم مرداد در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان کازرون با گرامیداشت ایام ماه صفر با توجه به فعالیت دوستداران اهل بیت کازرونی در خدمت به زائرین اربعین در مرزها، نجف و کربلا گفت: جا دارد از همه عزیزان شهرستان کازرون که در برپایی هرچه با شکوه تر مراسم اربعین عنایت داشته اند و  با هر نوع کمکی فعالیت دارند تشکر داشته باشیم.

امام جمعه کازرون بیان داشت: در آستانه هفته دولت از دولت خدمتگزار و دولت مردم که در عرصه بین المللی تلاش شبانه روز در جهت رفع  مشکلات خصوصا مشکلات عظیم اقتصادی  تلاش دارند تشکر و دعا برای موفقیت هر چه بهتر داشته باشیم.

وی یادآور شد: برای خدمتگزاران دولت در همه پست و سمتی دولتی  در شهرستان کازرون که همت دارند برای محقق شدن برنامه ها در هفته دولت آرزوی   موفقیت داریم.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی به عضویت ایران در گروه بریکس پرداخت و اضافه داشت:موفقیت استراتژیک برای ایران در این گروه بدست آمده که اقتصاد جهانی را برهم بریزند و با عضویت ایران به عنوان یک قدرت نو ظهور کشورهای مدعی در گروه بریکس  اعتماد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کازرون: اربعین به نوعی بیعت دوباره همه مردم با امام حسین (ع) است

امام جمعه کازرون: اربعین به نوعی بیعت دوباره همه مردم با امام حسین (ع) است