مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-13سياسي

موافقت راه اندازی دانشکده پرستاری در گنبدکاووس اخذ شد


خوشبختانه با پیگیری های انجام شده در استان و شهرستان گنبدکاووس، موافقت اصولی راه اندازی دانشکده پرستاری در گنبدکاووس اخذ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه صبح امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت اظهارکرد: با تلاش و پیگیری های انجام شده در استان و شهرستان، موافقت اصولی راه اندازی دانشکده پرستاری در گنبدکاووس اخذ شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر باید اقدامات لازم برای تبدیل مجتمع عالی سلامت به دانشکده پرستاری انجام شود و با توجه به اینکه تعداد پذیرش دانشجویان افزایش پیدا می کند، می بایست فضای مناسبی برای پذیرش و جذب دانشجو در شهرستان فراهم شود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی یکی از معضلات مهم کشور و به ویژه استان گلستان است، خاطرنشان کرد: به لحاظ آماری، شرایط خوبی در حوزه آسیب های اجتماعی نداریم اما به لحاظ فعالیت ها، اقدامات خوبی انجام شده اما با توجه به گستردگی حوزه های آسیب های اجتماعی و اینکه دشمن بر روی این حوزه دست گذاشته و کار می کند باید فعالیت ها و اقدامات مستمر و مهمی انجام شود.

وی ادامه داد: در جلسات حوزه آسیب های اجتماعی،مدیران می بایست با نگاه کارشناسی در جلسه حضور یابند و صرفا در راستای وظیفه سازمانی اقدامی صورت نگیرد بلکه با نگاه هم افزایی بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت راه اندازی دانشکده پرستاری در گنبدکاووس اخذ شد

موافقت راه اندازی دانشکده پرستاری در گنبدکاووس اخذ شد