مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-10اقتصادي

بهره گیری از تجارب بوشهر برای احداث مرکز قرنطینه دام در ارمنستان


معاون وزیر اقتصاد جمهوری ارمنستان از مرکز قرنطینه اداره کل دامپزشکی استان بوشهر با هدف الگوگیری از این مرکز و اجرای آن در مرز جلفا در خاک ارمنستان بازدید کرد.

- ایسنا/بوشهر معاون وزیر اقتصاد جمهوری ارمنستان از مرکز قرنطینه اداره کل دامپزشکی استان بوشهر با هدف الگوگیری از این مرکز و اجرای آن در مرز جلفا در خاک ارمنستان بازدید کرد.

آشخن شیروانیان معاون وزیر اقتصاد جمهوری ارمنستان روز یکشنبه در جریان بازید از مرکز قرنطینه دام استان بوشهر گفت: هدف از سفر به استان بوشهر آشنایی با زیرساخت های موجود در بخش مسائل مربوط به قرنطینه دام و ایستگاه بازرسی و بررسی صادرات و واردات دام ها است.

وی افزود: پیش بینی شده پس از ارزیابی نهایی در مرز ایران و ارمنستان در ورودی کشور ما مرکز قرنطینه دامی احداث شود که سعی شده برای این مرکز از تجارب ارزشمند استان بوشهر برای ترانزیت، بازرسی و بررسی دام ها بهره گیری شود.

او ادامه داد: استان بوشهر زیرساخت های بسیار خوبی در حوزه قرنطینه دارد که این ظرفیت مناسبی برای استفاده کشور ارمنستان محسوب می ‎شود.

در ادامه مهدی تنگستانی مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر در این بازدید اظهار کرد: مرکز قرنطینه دام این اداره کل واقع در روستای احمدی شهرستان بوشهر تنها مرکز دولتی استاندارد مورد تایید سازمان دامپزشکی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از تجارب بوشهر برای احداث مرکز قرنطینه دام در ارمنستان

بهره گیری از تجارب بوشهر برای احداث مرکز قرنطینه دام در ارمنستان