مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:102023-08-24سياسي

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، تشکیل حکومت اسلامی بود


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ما منکر مشکلات نیستیم ولی این قطار انقلاب در حل حرکت است و برای رسیدن به قله نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در یادواره 106 شهید کارمند استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 106 شهید کارمند استان زنجان اظهار داشت: حضور همه ما در این برنامه این را نشان می دهد که راه شهدا همواره ادامه دارد و همچنان پرفروغ است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی بیان داشت: 1400 سال است که از اربعین حسینی می گذرد، اما هر ساله بر عظمت این روز افزوده می شود.

وی با بیان اینکه موقعیتی که در حال حاضر در آن قرار گرفته ایم را مرهون خون شهدا هستیم، افزود: شهدا در تاریخ برای همیشه ماندگار هستند.

طهماسبی با اشاره به اینکه مسوولان باید جهادی عمل کنند، افزود: ما منکر مشکلات نیستیم ولی قطار انقلاب در حال حرکت است و امروز با تمام قوا برای رسیدن به قله از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز در همه عرصه ها با دشمن در حال جنگ هستیم، گفت: دشمن برای ناامید کردن مردم برنامه دارد و به صورت جنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، تشکیل حکومت اسلامی بود

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، تشکیل حکومت اسلامی بود