مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:252023-08-23اقتصادي

بهره برداری از 17 طرح گردشگری در فارس


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از بهره برداری 17 طرح گردشگری در فارس هم زمان با هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید موید محسن نژاد با اشاره به بهره برداری 17 طرح گردشگری استان فارس همزمان با هفته دولت، بیان کرد: این طرح ها شامل یک هتل در شیراز، سه اقامتگاه بوم گردی در استهبان، شیراز و کازرون، دو اقامتگاه سنتی و یک هتل بوتیک در شیراز، یک واحد پذیرایی بین راهی در خومه زار ممسنی، یک اردوگاه و محوطه گردشگری در فیروزآباد و هشت دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در شیراز است.

او با بیان اینکه این طرح ها با اختصاص اعتباری حدود 699 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد، گفت: با توجه به ضرورت حمایت از صنایع دستی، شاغلان و دست اندرکاران صنایع دستی و هنرهای سنتی، بازارچه دائمی صنایع دستی پاسارگاد نیز با اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت کلنگ زنی می شود.

محسن نژاد با اشاره به اینکه با بهره برداری از این طرح ها شاهد اشتغال 120 نفر به طور مستقیم خواهیم بود، گفت: با راه اندازی این طرح ها تعداد زیادی نیز به طور غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

وی اظهار کرد: صنعت گردشگری به عنوان یکی از صنایع اشتغال زا به شمارمی آید که در این صنعت نسبت به سایر صنایع اشتغال با سرمایه گذاری کمتری صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 17 طرح گردشگری در فارس

بهره برداری از 17 طرح گردشگری در فارس