مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-11سياسي

لزوم اجرای طرح فرهنگی «رفیقانه» در هرمزگان


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان لازمه اجرای خوب طرح «رفیقانه» در هرمزگان را همکاری کانون پرورش فکری کودکان و امور بانوان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

- بندرعباس - مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان لازمه اجرای خوب طرح رفیقانه در هرمزگان را همکاری کانون پرورش فکری کودکان و امور بانوان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام غلامحسین حقانی در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان از خدمات و همکاری های دوجانبه فرهنگی خانم پشتکوهی مدیرکل این مجموعه با امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان قدردانی کرد و عنوان داشت: این اداره کل آمادگی دارد در اجرای طرح ها و برنامه های کانون همکاری کند.

وی با اشاره به اینکه طرح رفیقانه یکی از طرح هایی است که سازمان تبلیغات اسلامی باهدف رسیدگی به مقوله تفریح و تخلیه هیجانات نوجوانان و جوانان دختر، هویت بخشی به رفاقت و گروه های رفاقتی همسالان به عنوان فرصت رشد و جهت دهی به دختران نوجوان آغاز کرده خاطرنشان ساخت: انتظار است این کانون به جهت اهمیت موضوع و تخصص در حوزه کودک و نوجوان نیز در طرح رفیقانه با اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان همکاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای طرح فرهنگی «رفیقانه» در هرمزگان

لزوم اجرای طرح فرهنگی «رفیقانه» در هرمزگان