مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:202023-08-27اقتصادي

2200 میلیارد تومان پروژه در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می شود


طی هفته دولت دو هزار و 200 میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود که نشان از توجه جدی دولت به توسعه منطقه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی صبح یکشنبه در مراسم افتتاح همزمان طرح های هفته دولت شهرستان شاهرود به میزبانی سالن پورسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از افتتاح و کلنگ زنی دو هزار و 200 میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه 24 پروژه اقتصادی طی روزهای هفته دولت در شاهرود به بهره برداری می رسد که نزدیک 100 شغل تنها در همین طرح ها ایجاد خواهد شد، افزود: مجموع اعتبارات طرح هایی که به بهره برداری می رسند 700 میلیارد تومان است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در طرح های هفته دولت تمام نقاط شهرستان دیده شده است، ابراز کرد: پراکندگی بسیار خوبی چه از بابت موضوعی و چه اعتباری در طرح های هفته دولت سال جاری در شهرستان شاهرود لحاظ شده است.

جلالی با بیان اینکه بسیاری از اعتبارات پروژه های کنونی شهرستان شاهرود از محل سفر رییس جمهور تأمین شده است، گفت: شهرستان شاهرود برای سفر قریب الوقوع دوم رییس جمهور به استان سمنان آمادگی دارد.

وی با بیان اینکه 176 پروژه عمرانی طی روزهای هفته دولت سال جاری در شاهرود افتتاح می شود، افزود: امروز با حضور مسئولان شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2200 میلیارد تومان پروژه در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می شود

2200 میلیارد تومان پروژه در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می شود