مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-29اقتصادي

بهره برداری از 320 پروژه روستایی در سفر ریاست جمهوری به هرمزگان


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: 320 پروژه روستایی در حوزه های مختلف با 305 میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: 320 پروژه روستایی در حوزه های مختلف با 305 میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.

نرگس غلامپور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه 1274 دهیاری در سطح استان هرمزگان فعالیت می کنند، اظهار کرد: پراکنش جمعیت روستایی استان هرمزگان متنوازن نیست؛ یعنی در برخی از نواحی جمعیت متراکم است و برخی از روستاها نیز جمعیت کمتری دارند به همین علت توزیع اعتبارات بر اساس جمعیت در دستور کار قرار دارد.

وی، با اشاره به اینکه شهرستان های قشم، بندرعباس و میناب دارای جمعیت روستانشین بالاتری نسبت به سایر شهرستان ها هستند، عنوان کرد: 320 پروژه روستایی در حوزه های مختلف با 305 میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان، با بیان اینکه در حال حاضر 4104 نفر عضو شورا در استان هرمزگان در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: سیاست اصلی دفتر امور روستایی تقویت بنیه درآمدی دهیاران از طریق به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 320 پروژه روستایی در سفر ریاست جمهوری به هرمزگان

بهره برداری از 320 پروژه روستایی در سفر ریاست جمهوری به هرمزگان