مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-10اقتصادي

مدیران کردستان اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سال 1401 را تا پایان شهریور جذب کنند 


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان بر لزوم جذب کامل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سال 1401 تاکید کرد.

- ایسنا/کردستان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان بر لزوم جذب کامل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سال 1401 تاکید کرد.

اکبر محمدی، امروز یکشنبه در جلسه مدیریت هزینه کرد مانده اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال 1401 اظهار کرد: با توجه به تکالیف قانونی و حسب تاکیدات استاندار کردستان و پیگیری های مجدانه این سازمان ، مدیران دستگاه های اجرایی موظف به جذب کامل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سال 1401 تا پایان شهریور ماه هستند.

وی افزود: باید همه دستگاه های اجرایی ضمن جذب کامل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سال 1401 تا پایان شهریور ماه جاری، نسبت به هزینه کرد بهینه، اولویت بندی هزینه کرد با توجه به پروژه های اولویت دار و با درصد پیشرفت فیزیکی بالا و در نتیجه استفاده بهینه از منابع اهتمام جدی داشته باشند.

وی انضباط مالی، آماده سازی کلیه فرآیند های قانونی از جمله آماده سازی اسناد، برگزاری مناقصات و انتخاب پیمانکار در بازه زمانی مشخص و تعیین شده را از جمله راهکارهای اساسی در راستای جذب کامل اعتبارات در مهلت قانونی دانست و بیان کرد: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی در سطح استان موظفند نسبت به جذب کامل و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران کردستان اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سال 1401 را تا پایان شهریور جذب کنند 

مدیران کردستان اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سال 1401 را تا پایان شهریور جذب کنند