مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-19سياسي

واکنش رییس صدا و سیما به تحریم فارس، تسنیم و پرس تی وی


پیمان جبلی در واکنش به تحریم خبرگزاری های فارس، تسنیم و شبکه پرس تی وی به این نکته اشاره کرد که پوچی نظام سلطه بارها ثابت شده و الان هم بیشتر ثابت می شود؛ - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: در چند روز گذشته موضوع تحریم خبرگزاری های ایرانی همچون تسنیم و فارس و شبکه برون مرزی پرس تی وی مطرح شد.

پیمان جبلی که خود روزگاری مسئولیت معاونت برون مرزی رسانه ملی را عهده دار بود بارها در زمان او علیه شبکه پرس تی وی و برخی از رسانه های برون مرزی دیگر محدودیت هایی ایجاد شد.

چندی پیش هم خود او به عنوان رییس صداوسیما به همراه چند خبرنگار رسانه ملّی، معاون برون مرزی و شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی مورد تحریم وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفتند.

جبلی رییس صداوسیما ضمن محکوم کردن تحریم اخیر خبرگزاری های ایرانی همچون تسنیم، فارس و شبکه تلویزیونی پرس تی وی، به خبرنگار تسنیم گفت: موضوع تحریم رسانه های مستقل در جهان توسط نظام سلطه موضوع جدیدی نیست و در سال های اخیر ما شاهد یک نوع دیکتاتوری رسانه ای بین المللی بودیم که رسانه های با صدای متفاوت از صدای رسانه های سلطه را تحمل نمی کند و آنها را به هر نحو دچار محدودیت می کند که در آخرین مورد آن هم شاهد تحریم برخی از خبرگزاری های ایرانی مثل تسنیم و فارس و مجدداً شبکه پرس تی وی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس صدا و سیما به تحریم فارس، تسنیم و پرس تی وی

واکنش رییس صدا و سیما به تحریم فارس، تسنیم و پرس تی وی