مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 07:352023-08-31اجتماعي

اردوگاه دانش آموزی جزیره آشوراده تجهیز می شود


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان از توسعه و تجهیز اردوگاه دانش آموزی جزیره آشوراده خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، موسی کابلی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: اردوگاه دانش آموزی آشوراده ظرفیت غنی بوده که در اختیار آموزش و پرورش گلستان قرار گرفته است، لذا توسعه و تجهیز این اردوگاه اهمیت ویژه ای برای استان دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان با بیان این که توسعه و تجهیز این اردوگاه در دستور کار قرار گرفته است، افزود: طی مذاکرات انجام شده با وزیر آموزش و پرورش، بازدیدهای میدانی توسط کارشناسان صندوق ذخیره فرهنگیان برای تکمیل و تجهیز اردوگاه آغاز شده است.

وی با اشاره به طرح احیای 22 هکتاری جزیره آشوراده به عنوان یک طرح گردشگری و تفریحی اضافه کرد: مشکلاتی بر اساس عقب نشینی آب دریاچه خزر برای اردوگاه به وجود آمده و در تلاش هستیم طی مذاکرات انجام شده با صندوق ذخیره فرهنگیان، اردوگاه را برای حضور مجدد فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده های آنان مهیا کنیم.

کابلی افزود: طی سال های اخیر و بروز مشکلات زیست محیطی به ویژه عقب نشینی آب خلیج گرگان و کاهش ارتفاع آب، تردد دانش آموزان با دو دستگاه اتوبوس دریایی این اردوگاه را مختل و در عمل غیرممکن کرده و همکاران فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه دانش آموزی جزیره آشوراده تجهیز می شود

اردوگاه دانش آموزی جزیره آشوراده تجهیز می شود