مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 18:052023-09-22فناوري

کدام مناطق جهان در دسترسی به اینترنت مشکل دارند؟


زندگی بدون دسترسی به اینترنت برای برخی از افراد در کشور های توسعه یافته غیرقابل تصور است، اما برای تقریباً 3 میلیارد نفر دیگر که عمدتاً در کشور های در حال توسعه زندگی می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اینترنت برای زندگی مدرن ضروری شده است و مردم را در سراسر جهان به هم متصل می کند و دسترسی به اطلاعات، خدمات و فرصت های فراوانی را فراهم می کند، اما آیا می دانستید که دسترسی به اینترنت در سراسر جهان به طور نابرابر توزیع شده است؟ برخی از کشور ها گام های مهمی در توسعه دیجیتال برداشته اند و برخی دیگر هنوز در حال کار بر روی پر کردن شکاف دیجیتال هستند.

در دنیایی که کار های زیادی از بانکداری گرفته تا رأی گیری به صورت آنلاین انجام می شود، قرار گرفتن در سمت دیگر شکاف دیجیتالی باعث می شود که سلامت، آموزش، شبکه های اجتماعی و فرصت های دسترسی به خدماتی که نیمی از جهان آن را بدیهی می دانند، قطع شود.

بانک جهانی اعلام کرد که دسترسی به اینترنت یک امر تجملی نیست، بلکه یک ضرورت اساسی برای توسعه اقتصادی و انسانی در کشور های توسعه یافته و در حال توسعه است.

این بانک افزود: علاوه بر امکان دسترسی به آموزش و مراقبت های بهداشتی، اتصال دیجیتال از توانمندسازی زنان و پایداری محیط زیست پشتیبانی می کند و شفافیت و پاسخگویی دولت را افزایش می دهد همچنین جوامع محلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مناطق جهان در دسترسی به اینترنت مشکل دارند؟

کدام مناطق جهان در دسترسی به اینترنت مشکل دارند؟