مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-24اقتصادي

رفع حصار آهنین برج قابوس نیازمند 22 میلیارد تومان اعتبار است


مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: رفع حصار آهنین برج قابوس نیازمند 22 میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجواد ساوری، با بیان اینکه رفع حصار آهنین برج قابوس نیازمند 22 میلیارد تومان اعتبار است، گفت: طبق مصوبه سفر اول ریاست جمهوری به گلستان برای مرمت میراث فرهنگی برج قابوس 12 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که در سال 1402 تخصیص پیدا می کند.

وی افزود: علاوه بر اعتبارات ریاست جمهوری شهرداری گنبدکاووس هم 10 میلیارد تومان اعتبار برای مرمت و بهسازی محوطه برج قابوس اختصاص می دهد.

ساوری از صادرات.

3.

4 میلیون دلار صنایع دستی توسط هنرمندان گلستانی طی سال گذشته خبر داد و ادامه داد: از سال 1400 تاکنون حجم سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و صنایع دستی گنبدکاووس 533 میلیارد تومان بوده و برای 671 نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان از تشکیل 106 پرونده برای استفاده از تسهیلات تبصره 18 مشاغل خانگی در گنبدکاووس با اعتبار 23 میلیارد ریال خبر داد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های گردشگری استان ما محکوم به استفاده از این استعدادها هستیم و برای تحقق آن ها باید با برند سازی، صادرات صنایع دستی، اتحاد و انسجام بین هنرمندان، سرمایه گذاری در زیر ساخت های گردشگری به تحقق آن ها کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع حصار آهنین برج قابوس نیازمند 22 میلیارد تومان اعتبار است

رفع حصار آهنین برج قابوس نیازمند 22 میلیارد تومان اعتبار است