مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-11فرهنگي

عمارت هنر؛ از قهوه خانه تا محلی برای تربیت هنرمندان جوان


انتشار خبر تبدیل عمارت هنر به قهوه خانه حوزه هنری قزوین در روزهای اخیر بازخورد زیادی در بین هنرمندان استان قزوین داشته است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: ساختمان سردار مفخم که در قزوین آن را به عنوان ساختمان امیرکبیر می شناسند در سالهای اخیر سرنوشت عجیبی داشته و هر چندوقت به بهانه های مختلف مورد توجه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه قرار می گیرد.

این ساختمان که مالکیت اصلی آن بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است حدود 12 سال در اختیار نمایندگی وزارت امور خارجه بود تا اینکه 23 اسفند 1400 در توافقی بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری قزوین، از سوی نمایندگی وزارت خارجه تخلیه و تحویل حوزه هنری قزوین شود.

عمارت هنر با حضور وزیر ارشاد افتتاح شد با تلاش حوزه هنری استان قزوین این ساختمان به عمارت هنر تغییر کاربری پیدا کرد و سرانجام بیستم بهمن ماه سال گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره برداری رسید تا به محلی برای تربیت هنرمند کنشگر حرفه ای در جامعه تبدیل شود.

اما در روزهای اخیر و در حالی که به زعم خیلی از هنرمندان این ساختمان به روزهای خوب خود نزدیک می شود با انتشار مطلبی از سوی یکی از فعالین مجازی نام این عمارت بر سر زبان ها افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمارت هنر؛ از قهوه خانه تا محلی برای تربیت هنرمندان جوان

عمارت هنر؛ از قهوه خانه تا محلی برای تربیت هنرمندان جوان