مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-25سياسي

انقلاب اسلامی به قله پیروزی نزدیک است/ ضرورت قدردانی از مسئولان


همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بیان کردند انقلاب اسلامی ما امروز به فتح قله پیروزی نزدیک شده و لذا این ایام را باید روزهای شوق و امید و حرکت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن اشاره به هفته دولت، تاکید کرد: خدمت رسانی به مردم برای مسئولان باقی می ماند و بهترین باقیات صالحات است لذا مسئولان باید در راه گره گشایی مردم اقدامات مثبتی را صورت دهند.

وی با بیان اینکه مدیران ما امروز در دولت در حال کارهای مثبت هستند اما هر چه در توان مسئولان ما است باید این تلاش ها را افزایش دهند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع سپاه پاسداران فرمودند امروز روز خسته شدن نیست امروز دیگر روزی است که شیب های تند را گذرانده و به قله نزدیک می شویم.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه ما امروز به فتح قلل نزدیک هستیم و لذا این روزها ایام شوق، امید، حرکت و شکر است، گفت: قله پیروزی نهایی و طلوع خورشید عظمای ولایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) نزدیک است.

شریفی نیا با بیان اینکه همه مسئولان ما در حال تلاش هستند اما کجا است که شعفی وجود نداشته باشد، ابراز کرد: همه نقاط ضعف و قوتی داریم لذا باید نیمه پر لیوان را ببینیم و در قبال دولتمردان می بایست هم تقدیر و تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی به قله پیروزی نزدیک است/ ضرورت قدردانی از مسئولان

انقلاب اسلامی به قله پیروزی نزدیک است/ ضرورت قدردانی از مسئولان