مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 21:502023-08-26سياسي

دومین مرحله طرح تذکر لسانی در مراکز گردشگری گلمکان اجرا شد


دبیر ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر گلمکان خراسان رضوی گفت: دومین مرحله از طرح تذکر لسانی در مراکز گردشگری این بخش اجرایی شد.

-  حمید رضا نظام خواه در گفت وگوی با خبرنگار فارس در گلمکان افزود: این طرح  هر هفته با حمایت و پشتیبانی امام جمعه ، دادستان و مشارکت سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر اجرایی می شود.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح با همکاری نیروی انتظامی به اجرای طرح تذکر لسانی به افرادی که از پوشش اسلامی مناسبی برخوردار نیستند اقدام می نمایند.

نظام خواه تاکید کرد: اجرای این طرح در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی انجام می شود و به افرادی که پوشش مناسب ندارند تنها در حد ارایه تذکر به رعایت شئونات اسلامی اقدام می شود.

دبیر ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر گلمکان از استقبال خانواده ها از تذکر لسانی خبر داد و گفت: خوشبختانه در مدت اجرای  این طرح موضع گیری افراد مشاهده نشده است.

نظام خواه افزود: با این حال اجازه نخواهیم داد که افراد غیر بومی با سفر به گلمکان ناهنجاری های اجتماعی را به نمایش بگذارند.

وی افزود: ارشاد صحیح افراد خاطی و تشویق آن ها به انجام معروف ، موجب احیای فرایض الهی، استقرار انضباط اجتماعی، تعامل و تفاهم در کارها و کاهش معضلات اجتماعی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مرحله طرح تذکر لسانی در مراکز گردشگری گلمکان اجرا شد

دومین مرحله طرح تذکر لسانی در مراکز گردشگری گلمکان اجرا شد