مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-02اقتصادي

پیش بینی واکسیناسیون یک میلیون دام علیه «تب برفکی» در اردبیل


سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: پیش بینی می شود در اجرای طرح یکپارچه و سراسری واکسیناسیون تب برفکی یک میلیون دام سبک و 150 هزار رأس دام سنگین تحت پوشش واکسیناسیون قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی فیضی صبح شنبه در بازدید میدانی از روند اجرای طرح سراسری واکسیناسیون تب برفکی در روستای ورنیاب سرعین اظهار کرد: این طرح از ابتدای مرداد ماه با جدیت تمام شروع شده و پیش بینی می شود تا پایان این طرح که تا آخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت در مجموع یک میلیون رأس دام سبک و 150 هزار رأس دام سنگین تحت پوشش واکسیناسیون قرار گیرد.

وی با ابراز رضایت از روند اجرای طرح خاطرنشان کرد: با پیگیری های این اداره کل هزینه تأمین واکسن و عملیات واکسیناسیون از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین شده و با استفاده از ظرفیت و توان بخش دولتی و نیز بخش خصوصی دامپزشکی در قالب خرید خدمت انجام می گیرد و در قبال انجام واکسیناسیون و هزینه واکسن هیچ مبلغی از دامدار اخذ نمی شود.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل افزود: این طرح با هدف ایجاد ایمنی در دام ها و در راستای حفظ و حراست از سرمایه دامی استان و نیز به منظور رسیدن به اهداف کنترلی بیماری تب برفکی بر اساس دستورالعمل ارسالی از سازمان دامپزشکی کشور انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی واکسیناسیون یک میلیون دام علیه «تب برفکی» در اردبیل

پیش بینی واکسیناسیون یک میلیون دام علیه «تب برفکی» در اردبیل