مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 22:552023-08-24سياسي

فرزند شهید اندرزگو: شهدا را فراموش نکنیم و در مسیر شهدا حرکت کنیم


شهدا را فراموش نکنیم و در مسیر شهدا حرکت کنیم و پیشرفت و ترقی کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

- ایسنا/تهران فرزند شهید اندرزگو گفت: شهدا را فراموش نکنیم و در مسیر شهدا حرکت کنیم و پیشرفت و ترقی کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی اندرزگو ، پسر شهید اندرزگو شامگاه پنجشنبه 2 شهریورماه در مراسم بزرگداشت شهید اندرزگو که در روستای ایجدانک شهرستان ورامین و با حضور ائمه جمعه ورامین و جوادآباد و جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد،طی سخنانی اظهار کرد: باید شهدا را الگوی رفتاری خود قرار دهیم چرا که شهدا به ما موضوعاتی را یاد دادن که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران فراموش نشدنی است.

وی ادامه داد: شهید اندرزگو و یارانش قبل از انقلاب به صورت تشکیلاتی فعالیت می کردند و اقدامات شهید اندرزگو و یارانش وداع از دنیا بود، چرا که هر لحظه امکان شهید شدنشان وجود داشت.

فرزند شهید اندرزگو بیان کرد: شهدا تمام سختی ها را تحمل کردند تا انقلاب پیروز شود،بیایید برای انقلابی که شهدا قبل از پیروزی انقلاب سختی های زیادی را تحمل کردند تا پیروز شود، قدر انقلاب را بدانیم.

فرزند شهید اندرزگو گفت: بعد از تحمل سختی های فراوان که در مبارزه با طاغوت کنار پدر داشته ایم، بعد از پیروزی انقلاب به مراد دل خود و شهید سیدعلی اندرزگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزند شهید اندرزگو: شهدا را فراموش نکنیم و در مسیر شهدا حرکت کنیم

فرزند شهید اندرزگو: شهدا را فراموش نکنیم و در مسیر شهدا حرکت کنیم