مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 17:302023-09-08سياسي

رسانه های بیگانه با بزرگترین اجتماع بشری چگونه برخورد کردند؟


کارشناس رسانه با تأکید بر ضعف رسانه های بیگانه در برابرعظمت بزرگترین اجتماع بشری گفت: اعتبار اربعین سیاسی نیست، اربعین یک اعتبار بین المللی و ایدئولوژیکی است و رسانه های بیگانه در مقابل اربعین کاملا فلج هستند و اساسا قادر به درک ذات این حقیقت بزرگ نیستند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه امواج شبهه در گفت و گو با دکتر علیرضا داودی (کارشناس ارشد رسانه)، جلال خالقی (کارشناس و فعال حوزه رسانه) و در ارتباط تلفنی با مسعود ذبیحی (کارشناس رسانه و فضای مجازی) به بررسی مدل مهندسی تقاطع گیری رسانه های بیگانه بین اربعین و سایر رویدادها پرداخت.

نقطه شروع رسانه های بیگانه در ابتدا اربعین نیست دکتر علیرضا داودی، کارشناس ارشد رسانه در پاسخ به این سؤال که چرا رسانه های بیگانه به یک خبر مهم از زاویه سیاه نگاه می کنند و چرا اصولا اصل خبر را پوشش نمی دهند بلکه به خبرهای سیاهی که در حاشیه خبر اصلی اتفاق افتاده و بعضا امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است واکنش نشان می دهند، گفت: اساسا سبک و سیاق مجموعه رسانه های بیگانه پرداختن به این موضوعات است و نگاه رسانه های بیگانه به موضوعات فرآیندی است.

وی ادامه داد: بنابراین؛ از نقطه ای شروع می کنند تا به نقطه دیگری برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های بیگانه با بزرگترین اجتماع بشری چگونه برخورد کردند؟

رسانه های بیگانه با بزرگترین اجتماع بشری چگونه برخورد کردند؟