مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-01پزشكي

کالای قاچاق در داروخانه ها نداریم


رییس انجمن داروسازان آذربایجان شرقی با بیان اینکه هیچ کالای قاچاق در داروخانه ها نداریم، گفت: داروخانه ها به صورت مرتب توسط سازمان غذا و دارو نظارت می شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس انجمن داروسازان آذربایجان شرقی با بیان اینکه هیچ کالای قاچاق در داروخانه ها نداریم، گفت: داروخانه ها به صورت مرتب توسط سازمان غذا و دارو نظارت می شوند.

بهزاد محیط مافی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: 15 هزار داروخانه با 32 هزار داروساز در کشور و 826 داروخانه در استان با 656 مسئول فنی 1482 داروساز در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: 90 درصد داروخانه های کشور خصوصی است ولی 55 درصد داروی کشور در داروخانه های دولتی به فروش می رسد که نشانگر عدم رعایت اصل 44 است.

وی افزود: طی سال های گذشته به ازای هر 200 متر مجوز یک داروخانه صادر می شد که طی این مجوزها داروخانه های شبانه روزی باید از همدیگر یک کیلومتر فاصله داشتند ولی با ورود شورای رقابت این موضوعات حذف شد و هم اکنون شاهد افزایش روزافزون داروخانه در بسیاری از مناطق استان هستیم.

محیط مافی بیان کرد: در زمینه ی دارو درگیر مشکلات بسیاری هستیم که نبود برنامه ریزی های مناسب نیز در ایجاد مشکلات این زمینه بی تاثیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالای قاچاق در داروخانه ها نداریم

کالای قاچاق در داروخانه ها نداریم