مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 20:452023-09-02بين الملل

جامعه بین الملل جنایات رژیم صهیونیستی را متوقف کند


عضو کادر رهبری جنبش حماس در نوار غزه، جامعه بین الملل را به اتخاذ اقدامات و تدابیر فوری برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین فرا خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، باسم نعیم عضو کادر رهبری جنبش حماس در نوار غزه از اظهارات کارولین گینز وزیر توسعه و تعاون بلژیک در محکومیت تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه کودکان فلسطینی تمجید کرد.

باسم نعیم تاکید کرد که اظهارات این وزیر بلژیکی کاملا بیانگر واقعیت های موجود در اراضی اشغالی در سایه روی کار آمدن کابینه تندرو و راست گرای کنونی است که چندین گزارش بین المللی هم به آن اشاره کرده است.

وی اعلام کرد که واکنش تند سران رژیم اشغالگر صهیونیستی بیانگر ترس و نگرانی این رژیم از برملا شدن افسانه های دروغین آن طی دهه های گذشته و اصرار بر ادامه جنایات خود علیه ملت فلسطین دور از چشم جهانیان و رسانه های بین المللی است.

وی جامعه بین الملل را به اتخاذ اقدامات و تدابیر فوری برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تضمین بازخواست و مجازات سران این رژیم به سبب ارتکاب جنایت علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین فراخواند.

لازم به ذکر است که هکارولین گینز دیروز جمعه در گفتگو با روزنامه محلی دی مورگن به قتل و کشتار کودکان فلسطینی به دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه بین الملل جنایات رژیم صهیونیستی را متوقف کند

جامعه بین الملل جنایات رژیم صهیونیستی را متوقف کند