مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 16:302023-08-23اقتصادي

75 درصد زمین طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری تامین شد


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: 75 درصد زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد و سایر شهرهای استان تامین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسینعلی مقصودی صبح امروز در نشست خبری تیم عمرانی دولت در چهارمحال و بختیاری، گفت: 75 درصد زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد و سایر شهرهای استان تامین شده است.

  مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در مرحله اول بیش از سه هزار واحد مسکونی در محله 34 ساخته شد، همچنین سه هزار و 400 واحد مسکونی نیز در محله 40 زیرسازی شده است.

  وی ادامه داد: ساخت مسکن در محله های 41، 33 و 42 در شُرف شروع به کار و تعیین قیمت است و متقاضیان باید مرحله دوم واریز وجه را انجام دهند تا ساخت مسکن پیش رود.

  مقصودی بیان کرد: در واگذاری شهرک منظریه به شهرداری باید مبلغ 200 میلیارد تومان پول یا زمین به شهرداری واگذار شود که با مطالبه زمین تجاری، در حال حاضر 9 هزار مترمربع زمین تجاری در حال تفکیک به واحدهای کوچک برای واگذاری است.

  وی تصریح کرد: در شهرستان های لردگان، فلارد، خانمیرزا به دلیل نبود زمین در محدوده مصوب ساخت مسکن ملی به تاخیر افتاد که در حال حاضر در شهرستان خانمیرزا 186 هکتار زمین ملی خارج از محدوده برای ساخت مصوب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد زمین طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری تامین شد

75 درصد زمین طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری تامین شد