مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-13سياسي

نامه هایی که از مشکلات نهاده های دامی خبر دادند


وزیر کشاورزی اعلام کرد که هیچ ذرت آلوده ای در استان همدان وجود ندارد اما روابط عمومی دادگستری همدان، این اظهارات وزیر جهاد کشاورزی را ناصحیح دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در تاریخ 11 شهریور خبری با موضوع دستور رییس قوه قضاییه برای تعیین تکلیف 13 هزار تن نهاده استراتژیک در معرض فساد در سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان منتشر شد.

در این خبر عنوان شد، در سیلوی اسدآباد همدان، از شهریور ماه سال گذشته 23 هزار تن نهاده دامی ذخیره شده بود که 10 هزار تن آن توزیع شد و 13 هزار تن باقی مانده نیز باید به تولیدکنندگان، دامداری ها و مرغداری ها داده می شد.

با طولانی شدن زمان تحویل این نهاده ها که عمدتاً هم مسئولیت آن برعهده نهادهای خارج از استان مانند: شرکت پشتیبانی امور دام کشور، وزارت جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار بوده است، کار توزیع نهاده ها انجام نشد.

به همین دلیل از 13 هزار تن نهاده دامی که در این سیلو نگهداری می شد، 6 هزار تن دچار آلودگی شده که باید فرآوری بر روی آن انجام شود و حدود 7 هزار تن آن نیز در معرض فساد قرار گرفته که پس از بازدید میدانی اقدامات لازم برای توزیع آن آغاز شد.

اظهار نظر وزیر کشاورزی در مورد نهاده های دامی آلوده سیلوهای همدان بعد از انتشار این خبر در رسانه ها و بروز برخی انتقادات نسبت به عملکرد وزارت جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه هایی که از مشکلات نهاده های دامی خبر دادند

نامه هایی که از مشکلات نهاده های دامی خبر دادند