مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-18سياسي

دادستان مرکز سیستان وبلوچستان از پلمب داروخانه های متخلف خبر داد


سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از پلمب سه داروخانه متخلف در شهرستان زاهدان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از پلمب سه داروخانه متخلف در شهرستان زاهدان خبر داد.

ابوالفضل احمدزاده در گفت وگو با ایسنا- بیان کرد: با توجه به ابلاغ دادستانی کل کشور مبنی بر ایجاد و راه اندازی کمیته نظارت بر اقلام دارویی در مراکز استان ها به ریاست دادستان ها، این مهم با تفویض اختیار از سوی دادستان مرکز استان به معاونت حقوق عامه از دو ماه قبل آغاز و این کمیته فعال شد.

وی افزود: در همین رابطه طی ده روز گذشته 15 بازدید از داروخانه های زاهدان با محوریت حقوق عامه و به منظور ارتقاء سطح امنیت دارویی مردم انجام شد که شش مورد به صورت جدی تذکر گرفتند و از سوی دانشگاه علوم پزشکی نیز آموزش های لازم ارائه شد تا دیگر شاهد کاستی و کمبودها نباشیم.

به گفته احمدزاده؛ در این میان سه داروخانه نیز به دلیل نداشتن مسئول فنی و شرایط نامناسب نگهداری داروها در انبار، پلمب و از ادامه فعالیت آنها تا زمان رفع نواقص جلوگیری شد.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان تاکید کرد: برخی گزارشات مردمی نیز به این معاونت واصل شده که تعدادی از داروخانه نسبت به احتکار و قاچاق دارو اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان مرکز سیستان وبلوچستان از پلمب داروخانه های متخلف خبر داد

دادستان مرکز سیستان وبلوچستان از پلمب داروخانه های متخلف خبر داد