مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 20:102023-08-29فرهنگي

مفاهیم عمیق تعلیم و تربیت در مستند «مشق امشب»


مستند «مشق امشب» در هفته فیلم هنر و تجربه شیراز، با حضور کارگردان اثر، هنرمندان، سینماگران و جمعی از اهالی تعلیم و تربیت در سالن سینما فرهنگ مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس اکران و نقد و بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان فارس در این برنامه با تبریک به مهران نعمت اللهی کارگردان مستند مشق امشب گفت: مفاهیم زیادی در این فیلم وجود دارد که کارگردان سعی کرده به آن بپردازد که باید بارها آن را دید و هر بار یک مطلب جدید از آن کشف کرد.

    حجت الاسلام حمید مقامی با اشاره به فیلم مشق شب، عباس کیارستمی که براساس درگیری هایی که با مشق شب فرزند خود داشت، ساخت، ادامه داد: یک هنرمند و فیلم ساز بر روی مسایل حساس و ملموس زندگی شخصی و افراد اطراف خود دست می گذارد.

    وی با بیان اینکه این دو فیلم را باید باهم دید چرا که مکمل هم هستند و ساعت ها می شود درباره مضامین این فیلم ها صحبت کرد افزود: با توجه به اینکه فیلم مشق شب در دوران دفاع مقدس ساخته شده است دردها و غم هایی را در فیلم نشان می دهد که متاسفانه در زمان اکران فیلم، متولیان تعلیم و تربیت کم تر به آن توجه کردند.

    این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: اکنون بعد از گذشت 30 سال رگه هایی از فیلم مشق شب را در فیلم مشق امشب می بینیم و درد ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفاهیم عمیق تعلیم و تربیت در مستند «مشق امشب»

مفاهیم عمیق تعلیم و تربیت در مستند «مشق امشب»