مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-05سياسي

جزییات مواکب فرهنگسرای خانواده در مراسم جاماندگان اعلام شد


فرهنگسرای خانواده در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی(لشکر حسین) در شهر تهران با برپایی موکب فرهنگی، میزبان دوستداران اباعبدالله الحسین (ع) است.

- فرهنگسرای خانواده در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی(لشکر حسین) در شهر تهران با برپایی موکب فرهنگی، میزبان دوستداران اباعبدالله الحسین (ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شیوا مقدم رییس فرهنگسرای خانواده ضمن تشریح فعالیت های مواکب حاضر در آیین جاماندگان اربعین حسینی گفت: هیئات، گروه ها و نهادهای مردمی برای ارائه خدمات به جاماندگان و عزاداران مراسم اربعین حسینی در سامانه موکب ثبت نام کردند که تعداد 12 موکب از سوی فرهنگسرای خانواده با ارائه برنامه های فرهنگی و پذیرایی از زائران سازمان دهی شده است.

وی به برنامه های فرهنگی فرهنگسرای خانواده در آیین جاماندگان اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در راستای اوامر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) موکب جان نثاران حسین (ع) با ارائه خدمات متنوع فرهنگی نسبت به پذیرایی و خدمت رسانی به زائران به ویژه کودکان و نوجوانان اقدام می کنند.

رییس فرهنگسرای خانواده ادامه داد: گروه های مردمی بانوان با عنوان بانوان قرآن پژوه و بینات با هدف ارائه خدمات به بانوان و کودکان با برپایی میز کودک، مشاوره، جهاد تبیین، عفاف و حجاب، طب سنتی، اهدا کتاب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مواکب فرهنگسرای خانواده در مراسم جاماندگان اعلام شد

جزییات مواکب فرهنگسرای خانواده در مراسم جاماندگان اعلام شد